Administratívny pracovník, sekretárka – Ponuka práce
I. POPIS PRACOVNÉHO POSTU
1. Pracovná náplň:
- Vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie
- Príprava dokumentov k podpisu a archíva.
- Doručenie a príjem zásielok.
- Vybavovanie nákupu tovaru a služieb.
- Hospodárska korešpondencia.
- Podanie info o firemných produktoch.
- Iné sekretárske práce.
2. Pracovné podmienky a pomôcky:
a) Pracovisko: Krivá 23, 040 01 Košice
b) Pracovný čas: 8 hodín od 8.00 do 16.30 hod, len v pracovných dňoch
c) Služobný mobil, počítač ako aj služobné auto: k dispozícii
4. Platobné podmienky
a) Plat: určite dobrý, dohodou.
b) Možnosť personálneho rastu: áno
II. PODMIENKY NA PRIJATIE:
1. Povahové vlastnosti :
a) Pracovitosť a ambicióznosť
b) Zodpovednosť a poriadkumilovnosť
c) Samostatnosť a tvorivosť
d) Bezkonfliktnosť a lojálnosť
f) Má schopnosť správne komunikovať za účelom vytvárania a udržiavania porozumenia, profesionálne vystupovať ako asistent konateľa spoločnosti vo vecí vybavovania na úradoch a s obchodnými partnermi .
2. Odborné vlastnosti :
a) Vzdelanie : min. stredoškoškolské, odbor: stavebné, ekonomické alebo marketingové vítané, nie podmienkou.
b) Počítačovú gramotnosť ( word, exel, internet) a hospodárska korešpondencia : na pokročilej úrovni.
c) VP: skupiny B, schopnosť aktívne a bezpečne riadiť osobné motorové vozidlo
d) Prax : min. 1 rok v administratíve, stavebníctve alebo obchode s dobrými referenciami.
III. Ďalšie informácie o obsadení pracovného postu:
Predpokladaný možný nástup: ihneď.
Tags: Pracovné prostredieV kategóriach: III. INÁ PONUKA, TOP PONUKY